1121 Budapest, Hegyhát u. 15. +36 70 774-2429 ugyfelszolgalat@accworks.hu

Gyakran ismételt kérdések

Kezdőlap GYIK

 Nem kaptam regisztrációs emailt!
Nézd meg, hogy nem gépelted-e el az email címedet a regisztrációkor (gyakrabban megesik, mint gondolnád), illetve ellenőrizd a megfelelő postafiókod "spam" mappájában. Ha ott sem találod, akkor jelezd kérlek a kapcsolattartódnak e-mailben vagy telefonon.

 A csomagok árai az oldalon nettó árak?
Alanyi mentesen számlázunk, így azok egyben bruttó árak is.

 Hol tudok csomagot választani a regisztráció során?
A regisztráció utolsó lépése a csomag kiválasztása. Szükség esetén örömmel segítünk kiválasztani a számodra legoptimálisabb megoldást.

 Menet közben is tudom módosítani a csomagot?
Alapesetben az ÁSZF szerint az egyenleged kimerülését követően van lehetőség váltani, azonban egyedi kéréssel az ugyfelszolgalat@accworks.hu címre tudsz írni, és egyeztetünk.

 Mi a különbség az egyes csomagok között?
Alapesetben, mivel még nem ismerjük egymást, a BASIC-csomagot szoktuk javasolni, ez bőven elég ahhoz, hogy lásd, szuperül működik a rendszerünk és hosszabb távon lesz elég megkeresésed tőlünk. A többi csomag például saját weboldal fejlesztést és annak, vagy már meglévő oldaladnak olyan optimalizálását jelenti, hogy onnan is megfelelő keresletet tudjunk generálni a számodra.

 Már egy hete regisztráltam és még mindig nem kaptam ajánlatkérést, valami nem működik?
Nem, ez teljesen normális, sőt! Oldalunkon igyekszünk a minőséget a mennyiség elé helyezni - így ugyan nem kapsz napi 20 ajánlatkérést (másik 500 könyvelővel együtt, hogy a 10.000 ajánlatkérésből benne legyél a szerencsés 20-ban - ez 0,2% esély, rengeteg elpazarolt idővel a részedről). Az a jellemzőbb, hogy havonta csak néhány alkalommal jelez a levelező rendszered ajánlatot, viszont akkor már az ügyfél elfogadta a nagyságrendi árazásod, látta a profilod, és valószínűleg szeretne Veled dolgozni. Nálunk egy ügyfél csak egy könyvelőtől kér ajánlatot, így egy-egy ajánlatkérésnél 100% az esélyed az ügyfél megszerzésére. Ez 125-szörös esély, illetve ennyivel kevesebb fölösleges munka. Mi így segítünk, mert nekünk drága az időd.

 Miért nem kap minden könyvelő értesítést minden egyes ajánlatkérésről?
Havonta kb. 500 vállalkozó keres könyvelőt az oldalunkon. Ha mindegyik egy ajánlatkérés formájában eljutna minden ügyfelünkhöz, az átlag 100.000 ajánlatot jelentene havonta, aminek 99%-a lenne nem nyertes ajánlat. Mi tényleg csak akkor kérjük, hogy adj ajánlatot, ha egy ügyfél már kiválasztott Téged a könyvelők között. Ezzel havi majd 2 teljes munkanapot spórolunk meg Neked irodánként, amit sokkal produktívabb dolgokkal tudsz eltölteni.

 Nem találom magam az oldalon, pedig regisztráltam.
Nem is fogod, mivel mi nem publikálunk sem cégeket, sem könyvelőket, nem így működünk. Ha csupán hirdetnénk az irodádat, tele lennél fals, felesleges megkeresésekkel, ingyenes árajánlatkérésekkel vagy adótanácsokat kérnének olyan cégek, akik téged nem is érdekelnek, mint ügyfél. Nálunk nem a cégek válogatnak a könyvelők között, hanem a könyvelők az ügyfelek között.

 Mi a tapasztalat, nagyjából mikorra és mennyi ügyfelem lesz?
Ez rengeteg dologtól függ, kapacitásod, ügyfélköröd szűkítése, van-e távkönyvelésed vagy sem, eddigi statisztikáink szerint átlagosan kettő hónap alatt nagy valószínűséggel legalább egy ügyfelet szerez egy könyvelő - éppen amiatt, mert nálunk kevesebb, de relevánsabb ajánlatkérések jutnak csak el a könyvelőkhöz. Amit vállalunk, hogy három éves átlagban legalább 45-55 releváns partnerhez jutsz, amit csak te kapsz meg, nem kell versenyezned sem árban, sem időben más könyvelőkkel.

 Ki szerződik az ügyfelekkel, én vagy Önök?
Nem alvállalkozót keresünk, a jogviszony közted és az ügyfél között jön létre. Mi csupán azt látjuk kivel szerződsz, de magát a szerződést nem.

 Előre tudom kikkel nem szeretnék szerződni, van-e lehetőség a potenciális ügyfélkör szűkítésére?
Mi sem szeretnénk, hogy azzal töltsd az időt, hogy ügyfélfiókodból törölgeted a felesleges cégeket, ezért a minél relevánsabb ügyfelek érkezéséhez van lehetőség szűkítések beállítására, például árbevétel, tevékenység, távolság vagy akár cégtipust illetően.

 Ha már kiválasztottam a csomagot, de mégsem azt szeretném, tudom módosítani, ha igen hol?
Írj emailt az ugyfelszolgalat@accworks.hu címre. Igazából bármilyen problémád van, beszéljünk és segítünk megoldani - rugalmasak és megoldás orientáltak vagyunk.

  Nettóban vagy bruttóban kell megadni az árakat?
Minden esetben nettó árakat kell beírni.

 Milyen esetben fizetek, mikor csökken az egyenlegem?
Kizárólag általad elvállalt és visszaigazolt munka esetén fizetős a szolgáltatás, tehát a feltöltött egyenleged csak ebben az esetben csökken a kiválasztott csomagnak megfelelő ügyfél/ár értékben.

 Eddig három ügyfelem lett, még maradt az egyenlegemből, mikor jár le vagy veszítem el a fennmaradó pénzem?
Az egyenleged teljes mértékben kimerítheted, nulla forintig, nem veszíted el és nem jár le, amíg el nem fogy.

 Elfogyott az egyenlegem, mi a teendő?
Amennyiben tetszett a rendszerünk és szeretnéd továbbra is használni, ismételten feltöltöd az egyenleged a kiválasztott csomagnak megfelelő mértékben és mehet minden tovább.

 Elfogyott az egyenlegem, van-e kötelezettségem a folytatást illetően?
Amennyiben kereted teljesen felhasználtad és nem szeretnéd tovább használni a rendszerünket, semmilyen kötelezettséged ezzel kapcsolatban nincs.

 Van-e bármilyen kötelezettségem elvállalni bármit is?
Semmilyen kötelezettséged nincs nálunk semmire, sem árajánlatot tenni, pláne nem elvállalni bármit is. Akkor használod a rendszert, amikor időd, kedved és főleg kapacitásod van új ügyfelekre.

 Megrendeltem a weboldalt, biztosan megkapom a támogatást?
A támogatási rész nem egy pályázat, ahol vagy megkapod vagy nem, megrendelés és az önerő teljesítése esetén jár a részedre a vissza nem térítendő támogatás.

 Bármilyen weboldal készíthető a támogatásból?
A támogatás nem tevékenységi kör függő, mindegy mivel foglalkozol és milyen tipusú oldalt készítünk.

 Mennyi idő alatt készül el az oldalam?
Egy weboldal soha nincs készen teljesen, első körben nagyjából 2 héten belül prezentáljuk a végső változatot egy belső linken keresztül. Amikor jóváhagyod, feltöltjük a választott domain alá és mehet élesben.

 Módosítanék az oldalon, hogyan tehetem meg?
Az elkészült oldalon 4 évig az összes módosítás, javítás díjmentes, elküldöd részünkre a változtatásokat és 24 órán belül módosítjuk.

 Céges email-címre lenne szükségem, mi a megoldás?
A csomaghoz jár 5 darab céges mail-cím, ebből igény esetén akkor és annyit aktiválunk, amikor és amennyire szükséged van.

 Nincs céges logóm, tudnak segíteni?
Logó tervezésre és kivitelezésre is jár a vissza nem térítendő támogatás, ez esetben öt darab különböző logót tervezünk és kivitelezünk a számodra minimális önerő ellenében.

Elérhetőség

1121 Budapest, Hegyhát u. 15.

ugyfelszolgalat@accworks.hu

+36 70-774-2429

   58111460-1-33

© ACCWORKS. All Rights Reserved. 2023